Bilder från dagen

Var ju ute och testade kameran. Gick först till Boulongern(parken) men det fanns inte så skoj saker att knäppa kort på. Allt intressant var så långt bort, så jag fick inga bra bilder. Åh, jag vill ha ett objektiv jag kan zooma mycket med :(

I alla fall, gick sen mot öster och fabriksområdena där. Hade svårt att hitta, fick gå tillbaka flera gånger. Där satte jag mig och fikade, hade vatten, banan och riskakor med pizza-smak. Mums :) Men när jag satt mig gick solen i moln, så det blev kallt och jag bestämde mig för att inte fika så länge. Träffade på två som också hade kameror och tog kort. Pinsamt blev det ;)

Anyway, bilder kommer här :)


Söt liten rackare som tassade fram :) Bilden blev inte så bra, man såg nästan bara konturen av fågeln så jag trixade lite i Photoshop och beskar bilden. Är inte så nöjd, men man ser bättre i alla fall ;)



Eh... haha, sällan hantverkare få egen parkering xD



Det var väldigt mycket snö, så trägrejen hade gått sönder lite(Det var typ 20 uppochnervända badkar under, varför ?).



Här satte jag mig och fikade.



Skylt som satte brevid cykelstället. Vad är tanken där ?(Bilden blev så tråkig att jag fixade den lite i Ps :)



Knäppte kort in genom ett fönster. Gjorde om den lite i Ps, ser nästan målad ut ju:O



Färgerna blev coola, resten av bilden...not so much(det är svårt att få bra bilder tycker jag, måste verkligen öva).



Har ett kort på det här tågspåret, från förra året. Ville ta en ny, men orkade inte gå för att komma ut på spåret ;) Verkligen inte nöjd med bilden, se den som utfyllnad ;)



Köpte en liten ficklampa samtidigt som bananer och riskakor. Kostade 10 kr och är 8 cm, kan sättas på nyckelknippan och är skitsöt :D

Sammanfattning av dagen: inga bra bilder, dock lärde jag mig en del inställningar, så jag är lite nöjd ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0