Förvirrad

Jag hatar nytt schema ! Jag har ingen aning om när vi börjar, på schemat står det kvart i ett men enligt min klasskamrat började vi halv tolv ? Förvirrande. Jag tänker gå till skolan kvart i ett, för det står så på schemat. Då har jag i alla fall inte gjort nåt fel. Jag försov mig i morse. Vaknade typ varje halvtimme, men tryckte på snooze. Vaknade åtta, en haltimme innan jag skulle vara i aulan, men istället för att gå upp somnade jag om. Vaknade fem över nio nästa gång. Bajs ! Så då blev det att väcka Benjamin, men sen somnade jag om i alla fall. Vaknade fem över elva(tror jag). Gick upp då. Dumt alltså.

Nu har jag i alla fall duschat. Borde föna håret och tvätta ansiktet. Jaja, det ska jag nog göra nu. Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0