Gott nytt år

Nu är det alltså 2011. Året jag blir 20, Anton går ut skolan och så. Grejen är att snart kommer det vara vinter igen och snart är det nytt år igen.

Aja, jag har stora förhoppningar för det här året. Det ska bli riktigt bra, jag ska bli tryggare och säkrare och sätta upp mål för mig själv.

Festen igår blev bra. Sen spårade allt. Jag och Anton bråkade och satt och grina på varsina håll i lägenheten. På hemvägen tappade Anton skon och allt gick åt helvete.

Aja, nu ligger vi i sängen i alla fall. Jag ser på Two and a half men och dricker mjölk. Anton mår dåligt och försöker sova. Senare idag ska jag till pappa antagligen, testa stativ och hämta julklapp från farmor. Nu ska jag hämta mer mjölk. Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0