Heeeelg

Nu har jag helg. Eller, jag fick det egentligen halv elva men jag har gått och kollat på stan, köpt lite mat och fixat lite saker i skolan. Men nu sitter jag här, med en kopp kaffe och väntar på att mina kokta ägg ska bli klara och nu är det officiellt helg :)

Jag har träningsverk idag. I axlar, bröstmuskler och rygg. Eller, lite i mage också ^^ Vi tog det lugnt på träningen idag. Det är skönt att göra det ibland. Jag har kommit på att det är kul att träna i gym med massa maskiner :)

Oj, nu är äggen klara(springa springa hämta).

Nu ska jag äta. Bye bye ;)

Köpte leggings på Ginatricot för 19 kr. Härligt :) Så här går jag klädd hela dagarna: leggings, lång tröja, benvärmare och raggsockor :) Härligt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0