Jag blir galen !

Jag kan verkligen inte sova. Jag fick energidryck av Anton tidigare ikväll, och i och med att jag drack massa sån är jag jättepigg. Bajs. Anton ligger och snosar så sött här brevid mig. Orättvist.

Hm. Jag ligger och läser blogg, men det är mig inte så smart att hålla igång ögonen. Inte om jag vill hinna sova lite innan jag ska upp kvart i sju(jag SKA fan upp då !). Egentligen börjar jag kvart i ett, men vi ska till aulan halv nio för att få information om individuellt val. Vi kommer få loggin och lösenord så vi kan välja val via internet, så jag kan inte skippa detta :(

Aja, nu ska jag försöka sova. Det blir antagligen musik under tiden. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0