Läxor gjorda

Nu har jag gjort två läxor i svenska. Det ena var en uppgift som skulle ha varit klar vecka 45. man skulle skriva om språk, om engelska lånord och sådant. Lite hur det påverkar. Den andra läxan är jag riktigt stolt över. Det var ett arbete om barndom som vi fick idag ! Jag har aldrig någonsin gjort en läxa samma dag som jag fått den. Man skulle skriva krönika, reportage, debattartikel eller novell. Jag skrev en novell. 
Jag skulle kunna skicka in båda nu, men jag vill vänta på att Anton kommer hem så han kan kolla igenom det först. Jag vill veta om jag glömt nåt, eller om jag skrivit tråkigt. Alltid bra med en utomstående som kollar igenom :)

Nu ska jag skrubba ansiktet och gå och sola. Jag har velat göra det i flera dagar, men alltid skjutit på det. Men nu har jag varit duktig, så nu ska jag fan gå. Bara höra av mig till Anton först, så han vet vart jag är om han kommer hem innan mig ;) Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0