Mhm, håltimme igen

Ja, nu har jag hål fram till tio över tolv. Tänkte dricka kaffe, äta mat och städa lite. Jag börjar nästan tycka att det är mysigt att städa ;) Om jag får göra det i mig egen takt och utan att jag "måste" så är det ganska skönt och avslappnande :)

Tänkte diska, damma, bädda sängen, sortera kläder. Sen borde jag slänga sopor(det blir nog när jag kommer hem från svenskan sen) och panta flaskor. Dock har vi en del jättesöta 33 cl-flaskor som vi hade tänkt spara en del av. De är ju smidigt om man ska ta med sig dricka hemifrån. Men vi har lite för många nu. Prata med Anton om hur många vi ska spara ? Yeep, det blir senare :) 

Nu, kaffe och städning :) Ciao ;) (Ahahahahaha, så fult xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0