Mums med kaffe :)

Nu har jag diskat nästan allt. Det är en stekpanna och en blenderskål(vas, eller vad heter det ?) kvar, men de fick inte plats i diskstället så det tar jag senare :)

Nu sitter jag i alla fall här igen. Värmde på resterna från igår, någon sorts biff gjord på köttfärs och rödbetor(!), Jäklar, vad god den är :)(Den hette visst biff á la Lindström, eller nåt sånt) Mums ! Till det har jag platta spagetti, som Anton gjort sin speciella krydd, ketchup och sweet chili-sås-blandning i. Hur gott som helst :)

Jag har gjort i ordning en stor kopp kaffe, så när man blandar ner i varmt vatten, sån i glasburk. Dock gick den ut i april förra året, men det kan väl inte vara skadligt ? Jag har druckit det efter att de gått ut förut och jag tyckte att det smakade bra. Hm, vi märker väl om jag dör ;)

Sen blir det bädda och städa och allt sånt. Nu tänker jag dock bara sitta här och mysa ett tag, innan det är dags att ta itu med sitt liv. Haha. Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0