Ny header

Nu har jag håltimme fram till tio över tolv. Jag var ju så duktig förra veckan och skrev arbeten, så idag och imorgon slipper jag svenska. Dvs, idag slutar jag tjugo i ett istället för kvart i tre, och i morgon är jag helt ledig :) Yaay !!

Jag håller på och googlar för att hitta hur jag kan göra en snygg header i photoshop. Inte så lätt. Jag har hittat en del, bara att leta vidare. 

Jag borde äta nåt. Typ kräm och macka. Jag orkar inte göra i ordning nåt ordentligt. Hm.

Jaja. Nu blir det till att söka vidare på internet :) Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Billie

Blir lite gott sugen av dina inlägg. :D

2011-01-20 @ 20:42:53
URL: http://billiewho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0