Skönt att bada

Vi var och badade idag. Mysigt. Haha, sjuk grej. Jag åt en McChicken jr idag innan vi badade, sen en halv gyrostallrik efter. Det borde varit ganska mycket kalorier(eller vad det nu är man räknar) men eftersom att det tar ca en halvtimme att gå till badet så blev det ca en timmes promenad, sen plus att vi simmade ca 2.5 timmar så när jag räknade ut det på Ipoden blev det MINUS 700 kalorier ! Så ikväll åt jag massa choklad utan minsta dåligt samvete ;)

Vi såg filmen "The forth kind". Den handlar om en psykolog som utreder alien-saker. Jätteläskig, men bra :)

Nu står jag med ena benet i Antons stol och han har släkt lampan, så det är nog dags att sova nu ;) god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0