Sovmorgon...igen

Jag försov mig... igen. Visst, det var skönt att sova till halv tolv men jag missar så mycket av dagen. snart är klockan ett, sen två och sen är det fan mörkt och kväll igen. 

Jag har upptäckt att jag har riktiga problem med att gå upp. Anton går upp typ åtta på helgen, men jag kan inte komma upp så jag fortsätter sova till tolv ungefär. Jag ligger seriöst där och vill nästan ropa på hjälp, men hinner inte förrän jag somnar om. Jag borde söka hjälp :(

Igår somnade jag väl ungefär halv tre, tre. Satt och spelade Wow och det var väldigt kul. Har inte spelat på väääldigt länge, så jag kom inte ihåg hur man gjorde först, men det gick fort att komma ikapp.

Nu ska jag snart göra mat. Fläsk och potatismos. Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0