Åh, mysigt med barn

Vi har nyss kommit hem från Antons morföräldrar. Antons mormor fyller år i dag, så vi grattade henne och passade på att träffa folk. Det var ett tag sen. Åt smörgåstårta och godis och lekte med bebisar. Jag älskar bebisar ! Så nu luktar jag bebis och är alldeles lycklig. Jag har velat ha en bebis nu i typ... Massa år. Men jag har ju verkligen inte råd eller tid. Så då är det bra att jag får leka lite med bebisar så att jag stillar bebisbehovet jag har.

Nu sitter vi hemma och dricker öl(Anton gör det, jag smakar bara lite), och myser. Satte igång nån film som heter "Red" med Bruce Willis. Jag har ingen aning om vad den handlar om. Jag hade tänk läsa samtidigt, så det gör inget om filmen är dålig ;)
Just nu är jag inne på Marian Keyes "En oväntad semester". Den är jättebra. Jag har läst den förr, men det var länge sen så jag ville läsa den igen.

Nu måste jag gå och kissa ! Hej hej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0