Bring him to the greek

Vaknade inatt typ halv nio(okey, det är inte natt precis men) av att play stationet lät. Stängde av det och gick och kissade. Anton vaknade och var helt lost och frågade vad som hände. I vilket fall, det visade att ps-dosan låg i sängen och satte igång pset. Aja, nu ligger jag i sängen och kollar på Bring him to the greek . Den är bra och väldigt konstig. Haha xD

Jag hade tänkt gå på stan sen och kolla julklappar åt pappa och mammas pojkvän Johan. Jag och Anton hade planerat att åka till Valbo någon dag, men det börjar bli lite tajt om tid plus att vi är sjuka så jag vet inte. Men jag kan kolla lite på stan i alla fall. Dock lär jag köpa Antons julklapp i Valbo, de har fler affärer där.

Nu ska jag kolla klart på filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0