Dags för te

Jag har fixat lite på bloggen. Lagt in lite bilder och rättat lite. Ipoden förslår jättekonstiga ord ibland, och jag hinner inte alltid se det i tid.

Jag ska dricka te för att få igång min mage. Jag har IBS, så min mage är cp för det mesta. Jag tänker inte skriva här på vilket sätt den är konstig, googla IBS så ;) Eller colon irritable, som det också heter. Ska köpa "antibajs-tabletter"(som jag kallar dem) imorgon. vet dock inte när jag hinner göra det. Jag vet inte hur stressigt det blir, men förhoppningsvis springer vi genom stan och då går förbi Apoteket. Jag blir nervös när jag inte har sådana tabletter, jag tål för det mesta inte mjölk. Eller såser som innehåller mjölk. Eller överhuvudtaget att någon SÄGER mjölk.

Jag ska på begravning imorgon. Min mormor dog den 10/11, och hon ska begravas imorgon. Det är jobbigt. Jag ska åka tåg till Stockholm, där begravningen ska vara. Konstigt nog är jag nervös inför vad jag ska ha på mig, och ta med mig. Jag är inte så jätteledsen, men det tror jag kommer imorgon. Jag kommer antagligen böla ögonen ur mig imorgon när vi sitter i kyrkan. Hur ska jag sminka mig för att inte se ut som ett pucko ? Fan, det är något fel på mig. Varför är jag nervös över sådant här för, när jag ska vara ledsen över att jag ska på begravning. Det är mitt sätt att hantera det hela tror jag. Jag har precis nyligen slutat dra korkade skämt om att min moror är död. Aja, jag får skärpa mig helt enkelt. Och grina lite istället.

Nu blir det te. Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0