Dumma stativ

Jag fick en kameraväska av pappa i julklapp. Där ingick en putsduk(fast jag fick två), och ett gorillastativ. Dock upptäckte jag nyss att stativet inte passar. Så irriterande. Kameraväska och allt var gjort för Canon eos, så då borde det passa. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, jag skrev och klagade till pappa på Facebook och undrade vad vi skulle göra men han har inte svarat. Hm. Dumt.

Jag har varit inne och kollat på Netonnet. Där hittade jag ett telezoom-objektiv(jag vet inte om det heter så), det är ett sånt objektiv som gör att man kan zomma jättemycket. Den kostade runt 1500. Sen hittade jag en blixt för samma pris. Sen en självutlösare som jag tror kostade under 200, och en liten lins som kostade runt 100 som tydligen var bra. Då slapp man speglingar i typ vatten och fönster och sånt, plus att tappar man kameran så är det linsen som går sönder istället för linsen på kameran.

Aja, nu ska jag äta lunch. Hej hej :)

Kommentarer
Postat av: Jonahalvilde

Keep safe. Look out for one another.

2011-07-08 @ 10:06:15
URL: http://jonahalvilde.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0