Förkylning suger !

Jag nyser hela tiden, måste snyta mig 70 gånger i minuten. Grejen är att jag alltid är snorig och nyser. Fast bara hemma. Jag har dammsugat och dammat, så det kan inte vara det. Dock har jag inte hunnit göra det bakom och under sängen än, ska nog försöka göra det idag. Sen läcker det in kall luft från fönstren så det kanske har något med det att göra.

Kollade på I am legend nyss, den var jättebra. Jag har inte sett den innan, lite illa kanske. Nu kollar vi på I robot så det är Will Smith-tema idag ;)

Kommentarer
Postat av: Ilyasruth

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-04-04 @ 21:24:19
URL: http://ilyasruth.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0