God jul

Yaay, nu är det alltså jul. Min nittonde. Hm. Vad hände med sommaren ? Fast jul är väldigt mysigt. Jag inledde med en hönökaka med julskinka. Mums ! Och massa godis sen. Och ikväll blir det julklappar. Dock vet jag allt jag ska få från Anton ;) jag stod brevid honom när han handlade det. Och provade och sa vad jag ville ha innan. Så jag vet. Men det blir bra. Han vet vad han ska få av mig med. Det blev en SÅN jul i år. På nåt vis känns det väldigt vuxet.

Senare idag(11-12) ska vi åka till Antons släkt och lämna klappar. Det blir mysigt. Jag får INTE glömma kameran !

Nu ska jag läsa lite och äta godis :) hej hej

Lite bilder från dagen



Kommentarer
Postat av: Armannathalie

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-14 @ 10:59:44
URL: http://armannathalie.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0