Huvudvärk

Yes, vaknade med världens huvudvärk. Inte skönt. Hoppas bara inte att det är bihåleinflammation, jag har varit täppt och snorig hur länge som helst så det kan vara bihålorna. Jag får ofta problem med dem när jag är förkyld. Så pga av det och hosta stannade jag hemma från skolan idag. Dock hade jag ett arbete att redovisa och det här var enda chansen, men jag får prata med min lärare och de om jag ka göra på nåt annat sätt, typ ge honom arbetet bara istället för att redovisa det inför klassen.

Anton sitter och lyssnar på Will Smiths rappmusik. Haha. Men vissa låtar är faktiskt ganska bra. De låtar han letat reda på är sådana jag aldrig hört, jag har bara hört Miami. Aha, nu ska vi se säsong 4 av House :)


Kategorierna för korten vi skulle ta var: advent/vinter och färger.
Färg, och vinter.
Färg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0