Julklappar: check !

Var och julhandlade idag. Köpte pappas julklapp och sen en till mamma och en till Simon. Deras julklappar jag köpte idag blev skojjulklappar. Det var servetter som ser ut som pengar, femhundringar till mamma och hundradollar-sedlar till Sinom. Tänkte ha en liten text på där det står "man vet att man har mycket pengar när man kan torka munnen med dem" , eller något liknande.

Jag är jättetrött. Mina ögon värker verkligen. Vi planerar att gå och lägga oss runt nio. Det är skönt att gå och lägga sig tidigt ibland, särskilt när man har en jobbig vecka framför sig. Intensivveckan börjar imorgon. Så skönt att hoppa i sängen tidigt och gå upp tidigt och ev få i sig lite frukost. Åh, jag kom precis på att lärarna brukar köpa massa frukt och ställa ut på cirkus som man får ta. Mums :)

Jag planerar att åka till Valbo någon dag och handla Antons julklapp. Jag har inte gjort det än och jag börjar bli stressad. Dessutom slutar vi sent varje dag nu hela veckan så det kommer verkligen bli stressat att hinna dit någon dag. Sen det faktum att varken han eller jag vet vad han vill ha. Sen vill jag till Ica maxi och leta deoderant till Johan. Affärerna i centrala Gävle har så dålig urval så det finns ungefär 3 olika Axe deos på varje affär när det egentligen finns kanske runt tio olika. Det är väldigt frustrerande. Nu ska jag mysa med Anton och sen sova. Hej hej :)

Pengarservetterna kom härifrån.
Så här såg de ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0