Julstämning

Jag är full av julstämning. Av julstämning, inte på julstämning. Dvs, jag är hela tiden sugen på att tända ljus, julpynta, lyssna på julmusik och liknande. För att inte tala om mitt otroliga sug efter julmat ! Jag vill åka till Ikea och äta julmat där men det är långt och dyrt. Förhoppningsvis blir det julmat på lilla julafton med föräldrarna. Dock blir jag smått deprimerad av att vi kommer att vara kvar i Gävle och lägenheten en vecka till sen blir det hem till Antons föräldrar i Sunne för att fira jul. Det som är deprimerande är att jag inte har hunnit julpyntat än och tiden rinner ifrån mig. Åh, panik ! Något jag kan lugna mig med är att det kommer vara julpyntat i Sunne :) åh, mysigt att fira jul på landet :) Kollar på House, underbar serie :)

Julgranen som står utanför oss. Så mysigt att dra upp persienerna, tända ljus och kolla på granen. Kan jag göra flera timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0