Sovmorgon

Åh, jag har börjat gå upp så sent. Jag ställde alarm på klockan åtta, men när den ringde ville jag verkligen inte upp. Dock hade det varit riktigt mysig att gå upp när det fortfarande var mörkt. Men men. Det är faktiskt inte jättesent nu, och jag får väl passa på att sova ut nu innan skolan börjar.

Nu frågade Anton mig om jag ville ha en smootie-liknande sak med glass och banan och sånt. Det lät smaskigt :)

Jag började med en grej igår. Jag laddade ner ett program till Ipoden där man skrev hur lång man var, vad man vägde och hur mycket man ville väga sen. Sen skrev man hur fort man ville gå ner, jag valde ett kilo i veckan. Sen skrev man upp allt man åt och kunde då se hur mycket kalorier man hade ätit. Jag väger 58, och vill väga 50. Dvs, jag borde äta ca 1500 kalorier. Hm, jag gick en bit över det igår. Maten var ganska lugn, det var allt godis jag åt. Jag åt typ 7 chockladsnäckorvoch en Paradis-chocklad. Bara det landade på över 1000 kalorier ! Galet. Nä, efter nyår (den 1a januari) blir det slut med godis. Då ska jag bli nyttig, och vältränad. Och brun ;) visst, jag passar som blek men min hy är så konstig så den är inge fin som blek. Vi får hoppas att jag passar som brun med ;)

Nu ska jag kissa och dricka smootie. Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0