Stressigt värre

Kom precis hem från skolan. Mina ben värker av allt springande. Jag kommer verkligen somna snabbt ikväll, har gjort det hela veckan. Just nu sitter jag och ser på Lyxfällan och bara tar det lugnt. Anton är på Willys och köper fika som hans klass ska sälja under föreställningarna. Han ville egentligen att jag skulle städa, men jag orkar verkligen inte. Jag vill bara ta det lugnt ett litet tag, innan jag ska laga mat och sen typ sova. Sitta och se på tv innan det är morgon igen och stress. Vi har gen rep och premiär imorgon. Läskigt ! Dock har vi knappt gått igenom någonting, så alla är stressade och förvirrade. Men det ordnar sig nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0