Trött!

Jag är så trött. Jag var på begravning igår och tåget åkte sex minuter över tio. Sen kom jag hem typ åtta, gick till Anton som var hos en kompis. Vi kom hem efter nio och såg på två nya "How I met your mother"-avsnitt. Sen sova halv elva. Jag somnade verkligen direkt. Så trött efter att ha sprungit omkring i Stockholm i flera timmar, gråtit jättemycket och ätit massa mat. Det var superskönt att gå och lägga sig, dock är jag fortfarande trött. Men det blir nog bättre när jag gått upp.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Anton ska ha duschat klart, så det är min tur. Jag ska skynda mig att duscha så kanske, kanske jag hinner på en kvart. Vi börjar nio så jag skulle kunna duscha lite längre, men jag vill hellre ha tid utanför duschen än i.
Jag hatar verkligen att duscha. Blött, kallt och så måste man stå hur länge som helst. Blä ! Dock älskar jag att bada badkar. Det kan jag göra i flera timmar. Men vi har inget badkar. Bara en liten, liten dusch där man få krångla för att få bra temperatur på vattnet. Det är skållhett om man bara kör i gång det, så man lär vrida till kallt, sätta igång vattnet superlångsamt och sen höja värmen. Då får man ljummet vatten. Men men, nu ska jag putta Anton ur den fantastiska duschen. Hej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0