Antons planer

Anton hade ju som sagt lite saker att berätta. Han var i Stockholm igår, och kollade på teater och pratade med cirkusfolk. Det är en mimskola i Stockholm, som har intagning vart tredje år, och han ska söka dit. Han och Oskar. Grejen är, att det är ganska liten chans att han kommer in. Förra gången sökte ca 1200 personer dit, och endast 10 kom in. Så det är ju inte säkert att han kommer in. Men gör han det, kommer Anton och Oskar bo tillsammans i Stockholm. Då blir jag ensam kvar. Men det gör ju verkligen inget :) Det är bara ett år kvar för mig. Sen vet jag inte vart jag ska. Jag vill ju till USA, men då ska jag ha med Anton.Det skulle inte funka annars.

Men jag är glad att Anton är pepp över livet. Hans planer var förut att söka jobb och börja jobba direkt, men det är ju inte så smart. Eller, det är ju nu åren efter skolan som man ska resa, och göra roliga saker. Så det är han pepp på nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0