Ganska bra näst sista lovdag

Dagen börjades med att jag gick upp runt tolv, gick och borstade tänder och skrubbade ansikte och sånt. Sedan gick jag och solade, där jag fick vänta ca 15 min på min tur. Efter det begav jag mig till stan, där det visade sig att alla affärer var stängde. Lite sorgsamt tyckte jag, och begav mig hemåt. Läste lite på internet, tog en tupplur och spelade sedan. Mickis ringde och ville hitta på något, så hon kom hit. Och efter att min dator fuckat ur så såg vi på Sex and the city på hennes dator. Hon drog hem för ca en timme sedan, och nu sitter jag och spelar.
En ganska bra dag alltså. Min Ipod visade hela 21 grader utomhus idag, och det var härligt varmt. Oväntat med denna sommarvärme, men verkligen trevligt :) Nu ska jag fortsätta spela lite, och sedan ev läsa blogg^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0