Kirurgen

Var hos doktorn idag ju. Han tyckte att det inte såg bra ut. Så jag ska till en kirurg och typ operera lite nagel och fixa. Jag är så jävla rädd. Jag mår illa. Det är det läskigaste som jag vet. Att bli sövd eller typ bedövad. Men helt enkelt att min kropp känner smärta som jag inte märker. Läskigt. Haha xD Men men. Det blir nog bra till slut.
Efter doktorn gick jag till mamma och fikade och pratade. det var mysigt. Åt även där. Lever med ris. Det var första gången jag åt lever, och det var lite läskigt men gott. Så det var spännande. Mamma följde dessutom med till doktorn. Jag var nervös, så det var trevligt med sällskap.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv på internet. Jag hittade ett skitbra program. "Superstylisten" heter det tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0