Uppe med tuppen

Jag bestämde mig igår för att jag skulle upp tidigt idag. Så jag planerade att ställa klockan på åtta nio någonting och gå upp då. Men sen glömde jag det, och kom på det när jag låg i sängen och skulle sova. Jag var för trött för att ställa alarm då, sågat tänkte att jag skulle ställa alarm när jag vaknade på natten. Anyway, jag vaknade vid två men glömde ställa alarm. Men det coola är att jag vaknar kvart över åtta, av mig själv. Så jag gick upp och duschade. Seriöst, hur coolt är inte det ? Haha, så här intressant är mitt liv xD min plan idag är i alla fall att kolla om det blir fest. Sen ska jag till Willys och köpa hårfärg. Jag har en allt för lång utväxt, så det måste ordnas. Jag funderar på att sola lite också. Nu kollar jag på "Rainman" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0