Varmt plus Morf

Det är galet varmt ute. Eller, jag har ju inte varit ute än, men Ipoden säger att det är 14 grader, plus att jag kan se genom persiennerna att solen skiner. Kommer bli mysigt med en liten promenad i solen sen :)

Halv två lär jag lämna lägenheten och bege mig mot min doktor, Morf. Jag är ganska nervös. Tänk om han vill operera den ? I alla fall hoppas jag att jag kommer därifrån med ett hopp om att allt ska lösa sig. Just nu känns det som att jag kommer ha nageltrång för alltid, och jag börjar planera mitt liv runt det. Inte kul. Plus att jag ska på bal snart. Vad ska jag ha för skor ? Alla skor jag äger trycker på tån, så det funkar inte riktigt. Ibland hatar jag min kropp :(

Som sagt hoppas jag att det löser sig. Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Tror att jag ska kolla på tv3/play, och läsa Santa Barbara-blogg. Det lät ju faktiskt väldigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0