Aaaaaaaah(gäspar)

Jag är trött ! Dock kommer jag nog vakna till snart, på något vis känns det som om jag lider av kronisk sömnbrist. Anton ligger och snosar sött i sängen, och bad mig att inte väcka honom när jag gick. Fuskis ! Själv hostar jag snart ihjäl mig, och får försöka dricka te med honung för att dämpa hostan och halskliet. Blä, för sjukdom.

Dock måste jag säga att jag älskar min dator. Den är sjukt snygg och tangenterna är så sköna att skriva på :) Så det är ju alltid kul.

Första lektionen idag startar halv nio, och är PA. Dock lär jag ta reda på om mina klasskamrater har strykt lektionen idag, eller om vi ska samlas halv nio. Hm, vad blir bäst till det ? Facebook, eller smsa alla ? Hm...

Aja, nu honungste och blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0