Dagen efter...

Haha, dagen efter jobb vill säga :) Var i Öregrund igår och minglade som clown. Det var väldigt roligt, och jag hoppas att jag var duktig :) Blåste stora såpbubblor, och traskade runt^^ Mötte en hel del folk som jag kände sen jag bodde där, dvs två gamla klasskamrater, en fd körledare sen jag gick i kyrkans kör, och en av mammas gamla vänner med familj. Så det var trevligt :) Dock kunde jag ju inte hälsa eftersom att jag var clown ;)

En man var där och han fick lite kort på oss som han ska skicka till skolan. Sådant är ju bra att ha på skolans hemsida :)

Nu ska jag se sista avsnittet av säsong två av Gossip girl, sedan blir det Vänner. Eller Sex and the city. Kan inte bestämma mig. Men jag är mer sugen på lite komedi, så det lutar mot Vänner ;)


Yes, svårt val :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0