Packa idag, skola imorgon

Japp, nu är snart dagen kommen. Båda två, alltså. Imorgon börjar jag trean, och på fredag flyttar vi. Så lägenheten är lite i oordning just nu. Dock är vi inte klara, så det ska packas idag, och imorgon innan Antons föräldrar kommer och hjälper oss flytta. Det dumma nu är att jag har hamnat i det jag ville undvika: flyttkaos när skolan börjar. Dock så kommer vi antagligen ha en kort dag imorgon, och kanske inte en så superseriös dag på fredag heller, så det gör inte så mycket. Dock gäller det att packa upp och få lägenheten användbar innan måndag. Puh !

Appropå lägenhet och skola, imorgon ska jag skicka in lappen som ger mig studielån. Man ska göra det när skolan har börjar, och sen kommer pengarna ganska snart tror jag^^ Då kommer jag få en rejäl slant :) Uppskattas, uppskattas :D

Nu ska jag se på Gossip girl och planera vad jag ska beställa för smink och kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0