Åh, trött

Kom nyss hem från PA-träningen. Jobbigt ! Det var extra viktigt att vi kom till träningen tidigt, då regissören var där idag. Det gick jättebra. Han kom med massor av tips, så nu börjar det likna en föreställning, haha. Men han var jättebra. Dock kom vi hem väldigt sent, men det var det värt. Det är ju inte så långt kvar tills föreställningen, så.

Hade styrka idag också, där pratade vi om kost. Och jag fick veta massa bra, och blev peppad på att äta ordentligt. Men man ska tydligen äta massor varje dag:

Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag
Mellanmål
Kvällsmat

Hur ska jag ha råd med det ? Aja, jag får ta det i små steg. Köpte havregryn idag, så nu ska jag börja äta frukost och kvällsmål i alla fall. Plus att nu kan jag göra gröt när jag är hemma och inte ätit lunch i matsalen. Så det är ju bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0