Bajskorv

Seriöst. Anton var och bajsade nyss, och kom sen utspringande och sa att jag var tvungen att se hans otroliga bajskorv. Lite smått äcklad gick jag och kollade. Seriöst ! Den var tjock och nästan en halvmeter ! Jag skojar inte ! Helt sjukt. Så han ringde sin kompis och berättade om bajskorven. Sen tog han kort. Och med en tår i ögat spolade han ner den sen. Men den var seriöst galet stor !

Vi kollade nyss på "Sicko" av Michael Moore. Handlar om USAs sjuka sjukhussystem. Nu ska vi se "Supersize me". Vet inte vem som gjort den men den handlar om McDonalds typ xD

Kommentarer
Postat av: Cecilia Waxin

Hahaah, jag trodde jag skulle dö efter att ha läst det där xD

Ni är inte helt normala xD

2011-03-01 @ 01:02:30
URL: http://bilddagboken@W-Fhoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0