Dag två avklarad

Igår började jag med ett försök att dricka två liter vatten per dag. Jag brukar ha svårt för det. Men så kom jag på att om jag dricker två glas innehållande 2.5 dl vatten på morgonen, efter skolan, i samband med middagen och innan jag ska sova så blir det inte lika jobbigt plus att jag får i mig ordentligt med vatten. Hittills funkar det bra :) nu ligger Anton och försöker sova brevid mig. Jag är inte så trött så jag ska läsa lite innan. Började idag med Marian Keyes "Sushi för nybörjare". Den har jag läst förut. Självklart är den otroligt bra, precis som alla hennes andra böcker. Haha :) men men. Nu läsa :)

Kommentarer
Postat av: Nathali Asnice

Härlig design!

2011-02-05 @ 23:34:44
URL: http://nathalihc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0