Dagen i korthet

Slutade typ halv elva idag. Skulle ha träffat mamma, men hon och Johan var sjuka och hade feber så vi ska ta det en annan dag. Så jag gick till cirkus för att hämta Antons kort för han ville att jag skulle köpa cola till honom, var kvar där ett tag. Sen skulle jag med Simon och äta, men han ville även äta med en brud på skolan, så vi vänta i kanske 40 min på att hennes lektion skulle sluta :S I alla fall, gick och åt lunch sen, sen hem till pappa för att släppa in några som ville kolla lägenheten, i och med att pappa ska flytta så ska de ev flytta in sen. Pappa ringde mig efter styrkan och undrade om det var okey att jag kunde släppa in de och berätta om lägenheten för han var inte hemma.

Nu sitter jag i alla fall och äter kyckling och spagetti. Skitgott ! Seriöst, Anton är så jäkla bra på att laga mat ! Helt otroligt. Ska jobba imorgon, så han gjorde extra mat jag kunde ta med mig. Mumma :) Är lite nervös, men det går nog bra ;)

Hörde världens sämsta reklam på Spotify nyss. 

"Tänk dig att vara i en students mage: "hoho"(eko eko)
Tänk dig att vara i en students kylskåp: "hoho"(eko eko)
Tänk dig att vara i en students plånbok: "hoho"(eko eko)

Ganska tomt och ensamt ? Tänk dig att vara på Burger king, för där får nu studenter 10 kr rabatt på menyer över 55 kr !"

Wow, vilken summa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0