I säng sent, och upp tidigt

Somnade inte förrän kanske halv tre igår. Låg och lyssnade på Breakaway - Kelly Clarkson, för den är så härlig och beskriver mitt behov att komma iväg från Sverie och börja leva ;)

I alla fall så var jag duktig och gick upp tio i nio :) Hihi. Haha, Anton pratade i sömnen i natt.

Anton: mummelmummel massage mummelmummel.
Jag: vill du ha massage ?
Anton: mm.
Jag: men inte just nu.
Anton: mm.
Jag: men du kan få ge mig massage ? :D
Anton: mm. (yaay, tänker jag. Fasen, vad skoj)
Jag: okey.
Anton: snark snark.

Haha, synd att han somnade om annars hade det kunna bli skoj ju^^

Ska nog iväg och träna typ tio. Vore nice ;) Kim hade smsat igår och skrev att de skulle träna, så ev blir det träna med dem. Men han och Memme sover så länge, och jag orkar inte vänta till typ två innan jag får träna :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0