Jag vill ha skorpor

Nu är jag hemma igen. Tränade jättemycket lår på styrkan idag, det känns bra :) Sen på PA-träningen fick vi manus och gick igenom alla scener med replikerna. Det börjar verkligen ta sig, snart så är alla scener klara :)

Anton fick sin studentmössa. Haha, jag blev avundsjuk. Jag vill också ta studenten nu ;) Men men. Jag kommer att vara avundsjuk när han tar studenten, men inte sen när han ska krångla med jobb. Dessutom kommer jag vara med supermycket under alla hans studentsaker, de flesta saker kan man vara med på bara man är 18. Soim studentkryssningen får vem som helst följa med, men det är 18-årsgräns. Så den 12e mars drar vi :) Det ska bli kul, festa hela natten ;)

Anton berätta att han kände sig så vuxen och så när han fick mössan. Då sjönk det in att han ska ta studenten, både för honom och mig. Galet. Min lille pojke :/

Jag är jättesugen på skorpor ! Ska nog göra några, det vore gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0