Jobbig dag !

Hade PA-träning idag. Började klockan tio och slutade klockan fyra. Seriöst, sex timmar träning. Jobbigt. Efter träningen skulle några kompisar fika lite, så vi följde med. Det blev Waynes. Dyraste skitställe jag varit på ! En liten macka kostade 52 kr ! Så jag och Anton drack ett varsit glas vatten. Det blev lite dålig stämning, då vanliga studenter inte har råd med sånt. Men vissa av våra kompisar har lite mer pengar tydligen. Sen v´blev det McDonald, där vi köpte mat och sådant. Jag skulle köpa en mellan-milkshake, men visste inte om jag ville ha jordgubb- eller chokladsmak. Men hon i kassan var supersnäll, och gav mig två små milkshake istället- en med jordgubb och en med choklad :D Jättesnällt.

Sen blev det hem till oss och se på film. Vi fick med några vänner. Pojkarna började med att spela. Sen kom två till kompisar, och då började vi se på film. Vi hade lite svårt att välja vad vi skulle se på, och kom igång sent så vi såg inte klart på filmen. Tråkigt :/

Simon skulle på maskerad, så han kom förbi och jag sminkade honom som ett elakt penntroll(?). Skoj. Jag sa till honom att han gärna fick komma hit och sova inatt, om han ville(Dock ringde han inte, så jag antar att han kom hem ordentligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0