Ledig imorgon

Nyss hemkommen från skolan. Det visade sig att vi inte hade nån svenska, läraren var hemma med sjukt barn. Så nu är jag ledig idag + imorgon(hon skulle ev inte vara där imorgon, men jag tänker inte gå för varför chansa ?).

Dock ska jag nog till ungdomsmottagningen imorgon. Hm. Hur vet jag det ? Kommer de smsa, eller lär jag ringa imorgon och kolla ? Vet att jag i såna fall har tid klockan två, så jag lär hinna ringa innan jag ska dit.

Är aningen deppig idag, inget går som jag vill att det ska. Känner mig ledsen och uttråkad :( Ska kolla om mamma är inne på msn, så jag kan prata lite med henne. Har en del jobbiga saker att diskutera, och hon är världsbäst på att hjälpa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0