Lite bilder

Nu är det strax dags att sova. Tänkte att jag kunde gå och lägga mig senare än vanligt eftersom att jag har friluftsdag imorgon och ska dit kvart i ett^^ Dock kommer jag ev bli väckt av Simon som ska hämta jacka halv SEX. Galet tidigt.

I alla fall, tänkte lägga in lite bilder från dagarna. Har försökt ta kort på mig, men det är svårt när man inte kan se direkt hur bilden blir. Står man bakom kameran kan man styra bilden på ett helt annat sätt än om man står framför.



Jag älskar mina kläder :)



Bästa posen, jag vet ;)



Jag som viker tvätt. Bilden är inte så snygg, var mest ute efter den ljusa bakgrunden :)



Haha, posarn ;) Försökte hitta vart jag skulle stå så jag kom med i bild ;) Känner mig skitsnygg på bilden, verkligen ;)

Anyway, nu sova :) Eller i alla fall göra mig i ordning för att sova ;) Puss på dä ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0