Lite framtidsplaner

Okey, så här är det. Jag är ju sugen på att dra till USA och plugga efter gymnasiet. Har redan kollat in en skola i Santa barbara. Vet dock inte vad jag vill läsa. Är sugen på cirkus, skådespeleri, musik och foto. Dock tror jag att det lutar mot skådespeleri. Cirkus är jag inge bra på, musik kan jag ju ta en extrakurs, och samma med foto. Skådespeleri har jag drömt om ett tag, har drömt om att dra till USA och bli skådespelare sen jag var 11-12, tror jag. Och nej, skratta inte för att jag bytte från teater till cirkus, men ändå ska plugga skådespeleri i USA. Jag hatar teater, det där med att stå på en scen tycker jag är tråkigt. Jag vill spela i filmer. Det var därför jag bytte till cirkus. På teaterlinjen var det bara stå på scen. Och cirkus verkade vettigare och roligare just då. Känner så nu med :) Ångrar verkligen inte att jag bytte.

Håller på att leta svenska bloggar från Santa barbara, för det är 99 % säkerhet att de som bloggar är där för att plugga på skolan jag är sugen på, och det är det jag vill läsa. Typ om problemen med att bo där, eller allmänt peppande saker. Sen är det smidigt att jag kan ställa frågor till bloggaren om det är nåt jag undrar över. Har dock inte hittat någon som pluggar skådespeleri än, men det kommer jag nog göra ;)

Har inte pratat med Anton än, vilket jag borde. Vet inte hur jag ska göra. Tror inte att han är så sugen på att plugga nå mer, men han ska ju jobba ett år innan jag går ut så han kanske ångrar sig ;) I vilket fall som helst. Om jag ska till USA och plugga borde jag göra det nu, medans jag är ung. Korkat annars.

Det blev ett långt inlägg, men jag har inte bloggat så mycket på senaste tiden så då blir det så ;)

Nu ska jag läsa blogg :) Tjo hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0