Mer träning

Nu så. Har precis gjort en till blogg. Gjorde en tillsammans med Cilla och Johanna. Vi ska ha en träningsdagbok, kommer att finnas för att puscha varandra och för att hålla koll på hur mycket man tränar och om man minskar nåt i omkrets. Ska bli skoj :)

Åh, jag läser för många bloggar. Speciellt Santa Barabara-bloggar. Jag är så sugen på att åka dit så det kittlas i magen. Inte bra. Tänk om jag inte skulle kunna åka pga olika anledningar. Eller Anton. Vore inte kul. Nä, får försöka ordna upp allt innan jag börjar drömma.

Har haft PA-träning idag. Vi började göra, och måla möbler. Jäklar alltså, det är bara två veckor kvar ! Helt sjukt.

Ska sova strax. Så jäkla skönt. Ev gosa lite med Anton innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0