Nästan ledig

Gick upp åtta imorse. Såg lite på Naruto, sen gick Anton och duschade och då gjorde jag frukost till oss. Det blev baugetter med rödbetssallad och köttbullar. Supergod frukost ! :D Sen klockan nio var det PA-träning. Dock var salen bokad från klockan tolv, så det blev en kort träning som slutade ungefär elva. Vi ställde i ordning allt som ska med till teatern, så att det går snabbt och smidigt att få dit det imorgon. Sen målade jag lite och tränade extra på en scen. Sen hem.

Nu har vi sett på några avsnitt Naruto, och jag har diskat lite. Ska kolla runt på internet och dricka kaffe. Kaffet är så att jag ska vakna, plus att min mage har helt stannat så jag vill få igång den lite. Ska köpa blåbärssoppa sen och se om det hjälper :)

Nu ska jag göra i ordning kaffet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0