Oavslutat inlägg

När jag skulle in här såg jag att jag inte skickat inlägget jag skrev igår kväll. Hm, undra varför. Men självklart försvann det jag skrivit. Aha, jag skrev i alla fall nåt om att jag var trött för en gångs skull, och att jag skulle somna tidigt vilket jag inte gjort på ett tag. Jag lyckades somna :) härligt ^^ var hos doktorn och tog blodprov idag. När jag kom dit runt ett sa de att labbet bara hade öppet mellan halv åtta och elva. Kanske vore en bra ide att skriva det i brevet jag fick ? Ska jag bara gissa när jag kan komma dit ? I alla fall, jag fick komma in och ta provet. Hon som gjorde det på mig var snabb och det gjorde inte ont alls :) härligt ! :) såg nyss "The last song", och nu ser jag på Cougartown. Mysigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0