Puh, vilken dag

Dagen började ganska dåligt. Hade ont i huvudet så jag stannade hemma. Städade och fixade, så det var ju bra. Sen gick jag och handlade mat. Det blev köttfärs, majs och bacon-grejs idag. Så Anton slapp göra mat. Kan ju vara trevligt för honom att slippa göra mat. Nu blir det nog internet, eller kanske Naruto. Det är så spännande just nu :D Hihi. Det dumma är att de pratar på japanska(med engelsk textning), så jag kan inte sitta vid datorn samtidigt. Jag lär läsa allt som sägs, annars missar jag massor. Så det är dumt. Så om jag sitter och ser många avsnitt i rad blir jag lite sprattlig i benen och kroppen. Det blir för jobbigt att konsentrera sig på bara en sak så länge. Så ibland sätter jag mig vid datorn efter några avsnitt. 

Men då kommer problemet mede vad vi ska kolla på. Både jag och Anton gillar att kolla på något när vi sitter vid datorn. Men just nu har vi bara Naruto som vi inte har kollat sönder på. Jobbigt. Det blir att leta upp någon serie som vi BARA har sett kanske 300 gånger -.-

Aja, nu blir det till att göra annat. Btw så har jag i hemläxa att börja ta bilder. Men det är svårt att komma ihåg. Sen har jag inget att ta kort på. Sitter typ bara hemma, och vad ska jag ta kort på här liksom ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0