Söndagsångest

Mm. Söndag. Blä ;) Eller, söndagen brukar vara ganska lugn och skön. Man behöver inte stressa och försöka hitta på nåt att göra innan helgen är slut, på söndagen får man sova länge, lata sig och bara ge upp. På något vis tycker jag att söndagen är den längsta dagen på veckan ? Hur kommer det sig ? Hm. Egentligen skulle jag ha bokat tvättid idag, men det blev inte så. Får smygtvätta ikväll ;)

Var på PA-träning idag till två. Direkt efter det sprang jag till pappa, han hade kalas och farfar och hans fru Ulla var där och ville träffa mig. Fick tårta och lite fika :) Mums. De var hundvakt åt en liten Bishon Frisé, Tintin. Så jäkla söt hund. Samma ras som min förra hund, Shagalle. Jag har redan bestämt(åt mig och Anton) att om jag ska skaffa hund ska det vara en Bishon. Så söta, ser ut som små nallar, haha.

Nu håller jag på att äta ägg. Det är en konst, som tar ett ganska bra tag för mig, haha. Började kanske för en timme sen, började precis på mitt andra ägg. Men nu ska jag kissa först. Benjamin är på väg hit och ska spela här och sova här. Det blir skoj. Vi har haft han här så mycket att vi saknar honom när han sover hemma.

Men nu: kissa. Jag dör snart av kissnödighet xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0