Testa nya saker

Kom precis hem från skolan. Testade lite ring idag, hur kul som helst. Skulle passa perfekt att ha som diciplin(?), men självklart visade det sig att Larsson redan valt det. Typiskt. Frågan är ju om jag ska fortsätta leta eller också välja ring ? Hm. Dock kommer jag självklart fortsätta träna det, för det är så kul :)

Sitter och läser på sidan om förberedelser inför USA, http://www.edupass.org/. Superbra läsning :)

"The front of the coin with the face is called "heads" and the other side is called "tails". If you need to make a random choice, you can toss a coin and call it heads or tails while it is still in the air. If the side you call is up after the coin lands, you win the coin toss."

Haha, de har verkligen med ALLT på denna sida xD

Btw så har jag världes bästa pojkvän. Vi ska ut och äta idag med några kompisar, och han ska bjuda mig ! Underbara människa :) Så blir det extra kul eftersom att jag får klä upp mig och sminka mig snyggt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0