Tillbaka

Haha, sorry för det korta inlägget innan. Jag hade en skål med varm soppa i ena handen så jag kunde inte skriva så  bra ;) I alla fall så sitter jag och läser blogg och lyssna på musik. Väntar även på lektionen som börjar tio över två, men jag lär gå kanske kvart i så :)

Kollade på internet igår. Jag är supersugen på att dra till USA efter gymnasiet och plugga. Men jag vet inte, det kostar ganska mycket och jag vet ju inte om Anton vill med. Men men, kul att få drömma lite :)

Jag tror att jag ska göra mig i ordning typ snart, så jag är klar i tid och slipper stressa och komma sent till lektionen. Men först ska jag läsa lite ;)

(En jävla finne har pluppat upp på min haka, jag stör mig jättemycket !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0