Tisdag

Jadu. Vad har jag gjort idag ? Var på gymnastikens hus med skolan. Det var kul, men svårt. Fick hoppa lite på trampolinen, och lite annat. Sen ville min lärare Assen att jag skulle träna på hjulningar, vilket jag gjorde. Jobbigt ! Men som sagt, övning ger färdighet. Så jag borde öva som fan xD

Stannade faktiskt i skolan hela dagen. Vanligtvis går jag hem mellan lektionerna, men jag måste börja vänja mig med att vara i skolan flera timmar. I trean kommer jag ha långa dagar och det vore ju inte så kul att det ska komma som en chock. Blä. Eller nåt. Jag har lite blandade känslor när det gäller att börja ha vanliga skoldagar. Visst, det är ju skitskönt att ha korta dagar, men sen å andra sidan har jag haft det i två år och jag saknar att plugga. Haha, jag kommer att ångra detta inlägg om några månader tror jag xD

Men läskigt att börja sista året på gymnasiet :O Fan, jag börjar bli gammal. Kommer kännas superweird att inte behöva leta utköpare så fort jag ska på fest. Hm. Haha, jag kommer bli alkolist. Bara för att jag kan liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0