Tisdag

Ja, det är nåt fel på mig. Antingen så är det min väckarklocka som jävlas eller så minns jag bara inte att jag stänger av den. I alla fall så vaknade jag kvart över elva, och min första lektion börjar halv nio :S Inte så lyckat. Det är den här jävla kylan och mörkret som gör mig så trött och jag hamnar i ett komaliknande tillstånd när jag sover. Inte kul. I Santa Barbara däremot är det ljust och varmt hela tiden. Helt enkelt en fröjd att gå upp på morgonen. Jag vill verkligen dit. Nu.

Nu sitter jag och väntar på kyckling som ligger i ugnen. Den ska vara där en timme sammanlagt, så det är ett tag kvar. En halvtimme, visade det sig ;)

Aja, nu ska jag läsa blogg och drömma mig bort :) Till soliga Santa Barbara och övriga Kalifornien ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0